Friday, October 4, 2013

2/9/2013.busiest day

Assalammualaikum w.b.t...

12:30 pagi sampai rumah dari KL-Marang..of coursela dengan limosin 40 penumpang.Sampai rumah terus bersihkan diri dan tidur.Esok kerja dan perlu menyelesaikan beberapa misi.

Masih x tukar waktu anjal selepas bulan puasa baru ni.thumb print sebelum pukul 7:30pagi.

Semua barang untuk persiapan majlis raya  esok hari dah pun staf c'ija letak depan pintu masuk bilik.Setiap tahun akan dilantik Ketua Keceriaan..

Pukul 9 pagi ada site visit kat Penjara Marang. So, sebelum tu discuss dengan rakan sekerja apa-apa yang perlu buat.Kedudukan khemah,meja dan lain-lain.Sebab tugas C'ija hanyalah menghias.Then, terus ke Penjara Marang.

Balik dari site visit, terus hias khemah dengan bantuan practical student. Tapi sedikit tension sebab perkara yang x bersabit dengan c'ija pun nak mengadu.'Esok nak pakai baju melayu pun dipersoalkan..staff xramai turun pun dengan c'ija jugak' So, to reduce my stress level.ambil sikap malas ambil tahu.i just wanna settle down my job only'. Ketua- ketua dah dilantik.SO, jalankan je amanah tu.


Alas meja yang c'ija jahit guna mesin jahit rm60..uhuks..scallop dan reben dah dipasang.kerusi dan meja dah disusun dengan bantuan practical student. So, C' ija pun belanja makan nasi ayam dan berhimpun beramai-ramai di rumah c'ija.



Malamnye pula, tolong kupas-kupas bawang untuk majlis esok hari.Tengok dorang siang daging.



Banyak betul nak cerita..ok kita sambung next entry :)


No comments:

Post a Comment