Saturday, April 18, 2015

18April2015 Ammar dah Setahun

Tengah malam bute jgk nak hupdate blogkn..kan..kan...itu je mase yang ade dek non..

Assalammualaikum w.b.t,

Semalam 18 April 2015..Genap Ammar setahun..kisahnye semalam unplanned birthday boy celebration..hek3..Last minute preparation jgkla ni..

Kisahnye sepupu C'Ja wassap ckp bosanla weekend x buat ape..then tny aku gi picnic nak x? Aku pun jawab..yup.life is too boring..poyo je statement aku ni.. Dulu plan birthday Ammar nk buat makan2 kat rumah..tpnye aku n HB pikir..Ammar is too young..n xde feeling2 lagi..kang parents die yang syok sendiri..

So bile tny HB pasal hal picnic ni..Terus die jawab ok..aku pun okla..tp ting tong lg..haha..ari jumaat br reply say yes kat cousin aku..

18 April 2015 punye cerita...

NAHARA RESORT,KALUMPANG...


Gambar di atas menceritakan segalanye.. Bercamping..berpicnic..berBBQ...bermandi-manda..

Over all aku rase selesala dengan suasana dalam NAHARA Resort ni..Dewasa masuk rm8..kire berbaloila..dengan sungai yang bersih..toilet yang banyak..wakaf pun disediakan..tempat berBBQ pun disediakan..kiosk pun ade jual barang untuk berBBQ..parking pun banyak ruang..xperlu risaula habaq hang..pekerjanye banyak kali datang lawat kawasan..bersihkan kawasan..siap bagi ape ke name tu..pelekat lalat..hehe betul ke noks..mak tibai je ni...



Ish2 dak Ammar tu..bukan main lagi..mule2 takut air..pastu rilex je..ade geng abang Rayyans..anak cousin..pakat reramai mandi-mande..selesai satu trip barula aktiviti potong kek..celebrate birthday dak Ammar..



Beli kek pun last minit..hihi..ayah2 mentang kete brand tu..kek pun nak brand tu juge..ayah Ammar yang pilih kek chocolate odyssey..ade ais krim but crunchy...Belanje videola pulak...


Itula sedikit cerita berpicnic sambil nyelam minum air..celebrate birthday Ammar..

Ni hadiah ibu untuk my loved son...


Cont..next entry..harap2 rajin.. :p






















No comments:

Post a Comment